من که نیاز به همچین روزی ندارم تا عشقمو بهت بیان کنم می دونی که موجود زن-دوستی هستم و به هر بهانه ای دوست دارم برات گل بخرم و
ابراز عشق کنم بهت و دلت رو شاد کنم . یه چیزهایی هم مد میشه که اتفاقا بد نیست اگر جنبه ی تظاهر به خودش نگیره و خالی از مفهوم و معنی واقعیش نشه تو ذهن ما آدم ها. هرچند من دوست دارم ورژن ایرانی این روز رو _که افتخار می کنم در فرهنگ ملی میهنی ما چنین روزی وجود داشته_ گرامی بدارم و تبریک بگم . پس پیشاپیش سپندارمزدگان بر تو عشق نازنین من مبارک و فرخنده. زیبا ترین حس انسانی عشق است و عشق معنی انسان بودن. عشقی از سر معرفت و نه کورکورانه . عشقی برای عاشق بودن . برای انسان بودن و برای سنگ نشدن قلب... برای طراوت و تازگی روح ...
تو این عشق رو به من هدیه دادی و با وجود مشکلاتی که پیش اومد بهم ثابت کردی که تو راهی که باهم شروع کریدم محکمی و میشه بهت تکیه کرد . منم محکم کنارت هستم و دلم به تو خوشه به بودنت و به صدای زیبات... به دیدن تو و به بودن با تو و به داشتنت ... ایشالا 50 سالگی عشقمون رو جشن بگیریم :*
دووووووسسسسستتتتت داااااارررررررمممممم برای ثبت در تاریخ...
ما را در سایت برای ثبت در تاریخ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 187 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 20:41